We gaan starten

27 december 2018 - Heerhugowaard, Nederland

Donderdag, 27 december.

Goedemorgen.

De kerst spulletjes die bij ons stonden voor de feestdagen zijn al opgeruimd. Nog nooit zo snel na de kerst gedaan. De reden is natuurlijk dat we vandaag weer een trip mogen gaan maken. En we willen jullie er graag deelgenoot van laten zijn. We realiseren ons terdege dat het  een heel voorrecht is om dit nog te kunnen en mogen doen en willen dat graag met jullie delen. Vandaar deze reisblog. We hopen weer zo veel als mogelijk onze belevenissen te publiceren met, uiteraard, ook foto's.

De foto's vind je onder het kopje "Foto" boven aan de bladzijde. Waar we zijn op het moment staat bij " Kaart".

Dit keer gaat de reis naar Zuid Amerika. De kop van deze reisblog geeft al een beetje aan wat de bedoeling gaat worden. Maar dat wordt vanzelf wel duidelijk de komende dagen.

Aan het eind van de middag vertrekken we naar Schiphol, waar de rechtstreekse avondvlucht hebben naar Buenos Aires. We komen daar aan morgenochtend om 7 uur, plaatselijke tijd. Het is dan in ons land, vanwege het tijdsverschil, al 4 uur later.

We zullen een aantal dagen in de stad blijven en o.a. nieuwjaar gaan mee maken. Maar dat komt later allemaal wel weer.

Veel plezier met de reisblog en natuurlijk zijn we dol op de reacties.

Groetjes,

Christa, Richard en Fred.

1. Gina:
    27 december 2018
    Mooie en veilige reis! groet Fons
  2. Gina:
    27 december 2018
    Wegmannetjes, jullie doen je naam ook wel eer aan! Fijn dat we weer een beetje mee mogen reizen, het is altijd een leuk begin van de dag om jullie verhalen te lezen. Een hele fijne reis en heel veel plezier!
  3. Ria:
    27 december 2018
    Jullie moeten even koffie drinken bij Café Tortoni en natuurlijk naar Plaza de Mayo. en groet Evita die zie je daar overal.
  4. Ria:
    27 december 2018
    En natuurlijk een goede vlucht
  5. Joke te Lindert:
    27 december 2018
    Goede vlucht, mooie reis en veel plezier!
    Groetjes.
  6. Tini van der Heiden:
    27 december 2018
    Nogmaals heel mooie reis gewenst en leuk km die vus deze blog een beetje mee te mogen maken.
  7. Abe en Aly:
    Wat is dit nou ...... Zonder enige voormelding weer op reis😉 Hahaha
    Jullie hebben groot gelijk heerlijk veul plezier maken en geniet ervan.
  8. Diny Kistemaker:
    27 december 2018
    Maak er weer een onvergetelijke reis van, lekker genieten samen.
    Ik blijf jullie volgen !!!!
  9. Petra Valentijn:
    27 december 2018
    Een veilige vliegreis en geniet van de vakantie xxx
  10. Toos Heilijgers:
    28 december 2018
    Ik ben er weer heel benieuwd naar.
    Een voorspoedige reis
  11. Lilian:
    28 december 2018
    Vanuit Duitsland toch de mails ontvangen, ben vol verwachting naar al jullie verhalen, en natuurlijk de foto's. Groetjes vanuit Duitsland.