We gaan aan boord.

4 januari 2019 - Buenos Aires, Argentinië

Donderdag 3 januari 2019.

Goedemiddag allemaal.

Het was een verhuisdag vandaag. Een beetje saai, daarom wordt dit niet zo’n lang verhaal en ook nog geen foto’s.

Vanmorgen na het ontbijt hebben we de koffers weer ingepakt en om 11 uur zijn we uitgecheckt bij het hotel. De taxi was er snel dus we waren binnen de kortste tijd bij de cruise terminal, waar ze al druk aan het inchecken waren. Die hele procedure weten we ondertussen wel een beetje. Eerst koffers afgeven dan naar een grote hal en wanneer je aan de beurt bent krijg je je pasje voor de boot. Nog een foto en vingerafdrukken en we konden naar binnen. De koffers waren ondertussen al bij de hut. We hebben ze weer uitgepakt en alles opgeborgen in de kasten en toen was het de hoogste tijd voor de lunch.

Daarna zijn we de boot gaan verkennen. Overal gezellige zitjes bij de zwembaden. Daar zijn er 4 van. Een heel groot scherm als buitenbioscoop, een klein en een groot theater, winkeltjes, veel bars en natuurlijk niet te vergeten het casino.

Terug naar de hut om alle informatie door te lezen. We zijn totaal 4 dagen alleen maar op zee en we zullen ons daar niet vervelen. Er is genoeg te doen.

Maar nu we het er toch over hebben; die dagen zal er geen verhaal van ons komen, want om nou iedere keer hetzelfde te moeten schrijven is ook vervelend. En zo snijdt het mes aan 2 kanten. We vervelen jullie niet met saaie verhalen en wij zijn een beetje zuinig op ons zeer dure internetpakket.

Morgen zijn we nog in Buenos Aires. We hebben hier nog wel wat te zien. Om half 5 is de veiligheidsinstructie, dan moeten we weer terug zijn. Daarom is er morgen weer een nieuw verhaal, met foto’s

Tot dan, Fred Richard en Christa

1. Abe en Aly:
    4 januari 2019
    😢😢😭 jammer snik maar wel logisch.
    Geniet van al die luxe en ontspan voor je weer na 4 dagen aan ontdekkingstochten gaat beginnen.
    Veel plezier vanuit een mistroostig, nat en kil Heerhugowaard.
  2. Lilian:
    4 januari 2019
    Veel vaar plezier, en geniet in het casino, wie weet met een beetje geluk halen hullie veel winst!!!!!!!!!!!!!
    Lilian
  3. Ria:
    4 januari 2019
    Genoeg zwembaden dus om af te koelen.
    Veel plezier aan boord.